برو به پیشخوان > نمایش > فهرست ها و یک فهرست برای وبلاگ ایجاد نمایید

معرفی بهترین شامپوها بعد از کاشت مو و مزوتراپی

معرفی بهترین شامپوها بعد از کاشت مو و مزوتراپی

بعد از کاشت مو و انجام مزوتراپی بهتر است از چه شامپوهایی استفاده کنیم؟ 

کاشت مو به شکلی از درمان تبدیل شده که اغلب برای به دست آوردن ظاهری زیباتر استفاده می شود. اکنون می توان بدون درد و در مدت زمان کوتاه تری به موهایی سالم و شاداب دست یافت. نحوه مراقبت از مو پس از درمان کاشت مو موضوع مورد سوال بیماران بوده است. در این مرحله، انتخاب شامپو کاشت مو، شامپو بعد از مزوتراپی و حتی شامپو ضد ریزش در روند پیشرفت درمان موثر است. در این مقاله خواهیم گفت که بعد از کاشت مو و انجام مزوتراپی از چه شامپوهایی باید استفاده کنید.

انتخاب صحیح شامپو

پس از انجام کاشت مو، اغلب در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهیم و چه کاری نباید انجام دهیم، تردیدهای زیادی داریم. یکی از رایج ترین موارد مربوط به شستن مو است. پوست سر حساس است و نباید بعد از کاشت مو با استفاده از محصولات نامناسب به ناحیه پیوند آسیب زد. از این نظر انتخاب شامپو کاشت مو، شامپو بعد از مزوتراپی و شامپو ضد ریزش بعد از کاشت مو مهم است.

فرآیند پس از کاشت مو

اولین شست و شو بعد از کاشت مو و یا مزوتراپی در مرکز کاشت مو انجام می شود. در طول این شست و شو به طور مفصل به کاربران توضیح داده می شود که چگونه باید موهای خود را بشویند. در اولین فرآیند شست و شو ابتدا لوسیون بپانتول استفاده می شود و این لوسیون برای مدتی روی موها باقی می ماند. این محصول بدون مواد شیمیایی کاملا بی ضرر است. پس از اتمام اولین فرآیند شست و شو مرخص خواهید شد. در این مرحله شامپو کاشت مو، شامپو بعد از مزوتراپی و شامپو ضد ریزش مناسب پوست بیمار به وی توصیه می گردد.
در مرحله بعد باید فرآیند شستشوی مو را خودتان انجام دهید. از آنجایی که شامپوهایی که در زمان های عادی استفاده می شوند دارای مواد شیمیایی شدید هستند، اجتناب از آنها مفید است. اینها خاصیت آسیب رساندن به مو را دارند. به همین دلیل باید توجه داشته باشید که از انواع شامپوهایی که مواد شیمیایی ندارند و مرکز کاشت مو معرفی کرده استفاده کنید. با این حال، کسانی که اصرار دارند موهای خود را با شامپوهای معمولی بشویید، با خطر بزرگی مواجه نخواهند شد. به همین دلیل در صورت تمایل به شامپوی معمولی برای شامپو زدن پس از کاشت مو، می توان از آن استفاده کرد؛ اما بهتر است از شامپو کاشت مو، شامپو بعد از مزوتراپی و شامپو ضد ریزش که پزشک توصیه کرده استفاده شود. خرید محصولات مراقبت از پوست و مو می توانید از فروشگاه ما بازدید نمایید.

pic 3 - معرفی بهترین شامپوها بعد از کاشت مو و مزوتراپی

بعد از کاشت مو و مزوتراپی باید از چه شامپو یی استفاده کنیم

ویژگی های شامپوهای مناسب بعد از کاشت مو

از آنجایی که فرآیند پس از درمان کاشت مو بسیار حساس بوده، لازم است در این مدت مراقب باشید. مخصوصاً دقت در مورد انتخاب شامپو کاشت مو، شامپو بعد از مزوتراپی و شامپو ضد ریزش از بروز خطرات در این زمینه جلوگیری می کند. شامپوی خریداری شده باید ویژگی های زیر را داشته باشد؛

  • ساختاری داشته باشد که ادم را کاهش دهد؛
  • ساختار طبیعی داشته باشد؛
  • دارای خواص گیاهی باشد؛
  • اثر محافظتی در برابر اثرات خورشید داشته باشد؛
  • دارای توانایی التیام زخم های موجود روی پوست سر باشد؛
  • حاوی مواد شیمیایی نباشد؛
  • میکروب کش باشد؛
  • نباید باعث تحریک یا خارش شود.

شامپوهای مناسب بعد از کاشت مو

این سوال که بعد از کاشت مو باید از کدام شامپو کاشت مو، شامپو بعد از مزوتراپی و یا شامپو ضد ریزش استفاده کرد به یکی از سوالات افرادی تبدیل شده که این درمان را انجام می دهند. انواع شامپوهای زیر برای افرادی که این درمان را انجام داده اند مناسب تر است. اگر به دنبال شامپوهایی هستید که مخصوصاً برای شرایط فوق مناسب باشند، می توان در مورد این شامپوها تصمیم گرفت.

شامپو سبامد

سبامد، یکی از محبوب ترین انواع شامپو کاشت مو و شامپو بعد از مزوتراپی بوده که توسط پزشکان توصیه می شود. این محصول که سالهاست در بازار وجود دارد در داروخانه ها به فروش می رسد و محصولی فوق العاده معتبر است. یک نوع شامپو است که به راحتی برای نوزادان یا بزرگسالان قابل استفاده است. مشخص شده است که مقدار PH این محصول 5.5 است. این نوع محصول که به محافظت از پوست در برابر آسیب های خارجی کمک می کند؛ همچنین به شما این امکان را می دهد که انتخابی سالم در شامپو داشته باشید؛ زیرا حاوی مواد شیمیایی نیست.

شامپو بیوتین درموسکین

این نوع شامپو کاشت مو و شامپو بعد از مزوتراپی که دارای ویتامین B شدید است به فولیکول های مو اجازه می دهد تا تغذیه شوند. این محصول به گذر از دوره پرخطر، به ویژه پس از درمان کاشت مو، در شرایط راحت تر کمک می کند. این شامپو که اغلب توسط پزشکان توصیه می‌شود، از نظر پاک‌سازی نیز نتایج موفقیت‌آمیزی دارد. این شامپو که به افزایش کیفیت موهای کاشته شده معروف است، نتایج مناسبی را برای پوست های حساس نیز ایجاد می کند. یک محصول مراقبت از مو برای کسانی است که می خواهند دوره حساس بعد از کاشت مو را به روشی ساده تر پشت سر بگذارند. شما می توانید این محصول را در دو نوع مختلف که مخصوص بانوان و آقایان تولید شده پیدا کنید.

شامپو حاوی عصاره گیاه سائوپالمتو

این شامپو کاشت مو، شامپو بعد از مزوتراپی و حتی شامپو ضد ریزش حاوی گیاه نخل دارای خاصیت مغذی است. به این ترتیب در مدت زمان کوتاهی به تغذیه مو کمک می کند. از آنجایی که جنبه طبیعی دارد، برای کسانی که می خواهند از مواد شیمیایی دوری کنند عالی است. در عین حال مزیت دیگر محصول این است که جنبه اقتصادی دارد. به این ترتیب همیشه می توانید این محصول مقرون به صرفه را در شرایط بسیار راحت خریداری کنید. مصرف این شامپو نه تنها پس از کاشت مو، بلکه در مواقع عادی نیز نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت. لازم به ذکر است که خواص مفید بسیار بیشتری نسبت به انواع دیگر شامپوها دارد. به همین دلیل یکی از اولین انواع شامپوهایی است که می توان بعد از درمان کاشت مو از آن استفاده کرد.

pic 4 - معرفی بهترین شامپوها بعد از کاشت مو و مزوتراپی

خرید انواع شامپو مناسب

جمع بندی

این مهم است که بدانید بعد از کاشت مو، از کدام شامپو کاشت مو، شامپو بعد از مزوتراپی و حتی شامپو ضد ریزش استفاده کنید؛ زیرا باید هم از ناحیه پیوند شده و هم از ناحیه اهداکننده در شرایط بهینه بهداشتی بدون آسیب رساندن به آنها محافظت کنید. بنابراین لازم است از محصولات خاصی که ذکر شد برای مراقبت از مو استفاده شود. فروشگاه آنلاین متد زیبایی بهترین در فروش انواع محصولات زیبایی و مراقتبی با بهترین کیفیت و قیمت است.

برچسب ها:

این مقاله بدون برچسب است.

دیدگاهتان را بنویسید